مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 15:452021-09-19اجتماعي

کرونا جان 493 بنابی را گرفت / 2500 دانش آموز بنابی تبلت ندارند


رییس مرکز بهداشت شهرستان بناب از فوت 493 نفر از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حسین غلامی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بناب  اظهار داشت:  تاکنون بیش از 85 هزار دز واکسن کرونا در سطح شهرستان بناب تزریق شده است.

وی افزود: از این تعداد 58 هزار نفر دز اول و بالای 27 هزار نفر جمعیت بالای 18 سال شهرستان بناب دز دوم واکسن را دریافت کرده اند.

غلامی از فوت 493 نفر از شهروندان بنابی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبرداد و گفت: طی یک ماه گذشته 36 نفر با پی سی آر مثبت و کرونای قطعی در این شهرستان فوت کرده اند.

رییس مرکز بهداشت بناب تصریح کرد: طبق دستور ستاد مقابله با کرونای کشور در شهرهای قرمز و نارنجی آموزش بصورت حضوری نخواهیم داشت.

  130 نفر از فرهنگیان بناب بازنشسته می شوند مدیر آموزش و پرورش بناب گفت: تربیت دانش آموزان یکی از مهم ترین اهداف هر نظام و دولت است که آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین و بزرگ ترین نهاد دولتی این وظیفه خطیر را بر عهده دارد.

حسین پارسامهر در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با بیان اینکه سال تحصیلی جدید از 3 مهرماه آغاز خواهد شد؛ افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا مهرماه کلاس ها بصورت غیرحضوری خواهد بود اما در آبان ماه به تدریج و بصورت گروهی آموزش در مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا جان 493 بنابی را گرفت / 2500 دانش آموز بنابی تبلت ندارند

کرونا جان 493 بنابی را گرفت / 2500 دانش آموز بنابی تبلت ندارند