مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 15:102021-09-19اجتماعي

بازدید جانشین فرمانده ناجا از مرزهای خوزستان


جانشین فرمانده ناجا در حاشیه بازدید از مرز چذابه گفت: امسال سفر به کشور عراق و زیارت اربعین حسینی فقط به صورت هوایی امکان پذیر است اما زائران می توانند در بازگشت از طریق مرز زمینی مهران وارد کشور شوند.

- ایسنا/خوزستان جانشین فرمانده ناجا در حاشیه بازدید از مرز چذابه گفت: امسال سفر به کشور عراق و زیارت اربعین حسینی فقط به صورت هوایی امکان پذیر است اما زائران می توانند در بازگشت از طریق مرز زمینی مهران وارد کشور شوند.

سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از مرز چذابه و همچنین بازدید هوایی از مرزهای استان خوزستان اظهار کرد: در آستانه اربعین امام حسین(ع) هستیم و وقتی یاد شور و تکاپوی سال های گذشته می افتم از خیل عاشقان اباعبدالله الحسین گرفته تا سبزپوشانی که با اخلاص کنار این مردم بودند و امنیت را برای شان فراهم می کردند، خیلی دلم می گیرد از اینکه دو سال است با شیوع ویروس منحوس کرونا شاهد آن موج عظیم نیستیم اما از اعماق وجود دعا می کنیم هرچه زودتر ریشه این ویروس منحوس نابود شود و دوباره شاهد جریان عشق و عشق ورزی ها با سالار شهیدان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرنگار پایگاه خبری، وی افزود: مردم عاشق ایران همه آماده هستند که برای راهپیمایی و این همایش جهانی اسلام حرکت کنند ولی به جهت شیوع ویروس کرونا فقط 60 هزار نفر آن هم از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید جانشین فرمانده ناجا از مرزهای خوزستان

بازدید جانشین فرمانده ناجا از مرزهای خوزستان