مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 14:552021-09-19سياسي

وجود سلاح های غیرمجاز در خوزستان مشکل جدی خوزستان است


نخستین مشکل جدی خوزستان وجود سلاح غیرمجاز است که باعث جرم های متعددی می شود که ازاین رو نیروی انتظامی در خصوص جمع آوری این سلاح ها آمادگی دارد.

- ، سردار قاسم رضایی بعد از ظهر امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از دستاوردهای پلیس خوزستان اظهار کرد: نیروی انتظامی مجموعه ای قوی و مستحکم در استان خوزستان دارد و فرماندهان آن مقتدر و هدف گذار هستند.

جانشین فرمانده ناجا بیان کرد: امروز مردم از اقدامات نیروی انتظامی تقدیر کردند ولی ناجا دنبال تقدیر و تشکر نیست بلکه به دنبال آرامش جامعه است و بی شک هر فردی که بخواهد هنجارشکنی کند و امنیت جامعه را در هم شکند، خط قرمز پلیس است.

وی در ادامه به مشکلات استان خوزستان اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی اهداف و برنامه ریزی هایی را برای برطرف کردن مشکلات این استان در چارچوب مأموریت ها و وظایف محوله خود دارد.

سردار رضایی با بیان اینکه نخستین مشکل استان خوزستان وجود سلاح های غیرمجاز است که موجب جرم های متعددی از جمله قتل ، درگیری ها و سرقت های مسلحانه می شود، افزود: نیروی انتظامی در خصوص جمع آوری سلاح های غیرمجاز آمادگی دارد.

وی ادامه داد: رده های ذی ربط و مردم استان خوزستان بدانند که نگهداری سلاح غیرمجاز به خودی خود جرم است و قانون آن را تعریف کرده است؛ کسی که سلاح غیرمجاز تهیه، حمل، نگهداری و یا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود سلاح های غیرمجاز در خوزستان مشکل جدی خوزستان است

وجود سلاح های غیرمجاز در خوزستان مشکل جدی خوزستان است