مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 14:502021-09-19سياسي

ایثار شهدا از مهم ترین عوامل حفظ انقلاب است


ایثار شهدا از مهم ترین عوامل حفظ انقلاب است و مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را ندارد.

- ، سردار قاسم رضایی عصر امروز یکشنبه ضمن دیدار با خانواده شهیدان سرگرد علیرضا باغبان زاده و ستوان یکم سجاد دالمن اظهار کرد: شهدا از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند که اقتدار، صلابت و امنیت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است؛ عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.

جانشین فرمانده ناجا افزود: مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

وی یادآور شد: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.

سردار رضایی با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهم ترین عوامل حفظ انقلاب است، گفت: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم و امید است که بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی انجام داده اند، اظهار کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثار شهدا از مهم ترین عوامل حفظ انقلاب است

ایثار شهدا از مهم ترین عوامل حفظ انقلاب است