مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 14:352021-09-19فناوري

پیگیری های فارس نتیجه داد؛ «لرینی» به اینترنت نسل سوم وصل شد


روستای لرینی از توابع شهرستان سیروان بخش مرکزی که از نبود هرگونه اینترنت و تلفن ثابت رنج می برد امروز با پیگیری های متعدد به اینترنت نسل سوم وصل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، چندی پیش در خبرگزاری فارس گزارشی با عنوان لرینی روستایی فاقد تلفن و اینترنت/ رییس مخابرات سیروان: تامین تجهیزات مشکلات را مرتفع می سازد منتشر که با امروز به نتیجه رسید.

نبود هرگونه اینترنت و تلفن ثابت در روستای لرینی از توابع شهرستان سیروان که در هفت کیلومتری لومار قرار داشت، داد اهالی روستا را درآورده بود اما با این حال آنها امید داشتند تا مشکلشان هرچه سریعتر مرتفع شود تا اینکه امروز به دنبال پیگیری ها به اینترنت نسل سوم شد.

اینترنت بستری است که می تواند باعث توسعه روستاها شود؛ قابلیت های اینترنت برای رشد و توسعه روستاها بیشتر از ظرفیت های آن برای خدمات رسانی به شهرهاست اما با این حال در کشور ما توجه چندانی به ظرفیت اینترنت در روستاها نشده است.

باید گفت بعد از گذشت سال ها وعده های یکی پس از دیگری چراغ روستای لرینی به اینترنت روشن شد و مردم این روستا الان به راحتی می توانند کسب و کارهای خود را در فضای مجازی رونق دهند.

اعتبار سایت بالغ بر 25 میلیارد ریال است روح الله عزیزاده رییس مخابرات شهرستان سیروان به فارس گفت: روستای لرینی که به علت نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری های فارس نتیجه داد؛ «لرینی» به اینترنت نسل سوم وصل شد

پیگیری های فارس نتیجه داد؛ «لرینی» به اینترنت نسل سوم وصل شد