مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 14:202021-09-19اقتصادي

جایگاه خوزستان باید متناسب با توانمندی هایش باشد


استان خوزستان در ابعاد مختلف از جمله مرزهای آبی و خاکی، منابع نفت و گاز، صنایع مختلف و کشاورزی گسترده ظرفیت های مهم و ویژه ای دارد و طبیعتا باید جایگاه استان خوزستان متناسب با این توانمندی ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان در دیدار با اعضای  بنیاد ایران ما اظهارکرد: استان خوزستان در ابعاد مختلف از جمله مرزهای آبی و خاکی، منابع نفت و گاز، صنایع مختلف و کشاورزی گسترده ظرفیت های مهم و ویژه ای دارد و طبیعتا باید جایگاه استان خوزستان متناسب با این توانمندی ها باشد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم خوزستان را به جایگاه واقعی و شایسته آن رسانده و شاهد خوزستانی پیشرو، آباد و مدرن باشیم و آن را در بهترین شرایط به نسل های آینده تحویل دهیم.

استاندارخوزستان گفت: متاسفانه سالهاست خوزستان استانی مهاجر فرست شده است و بایست سیر مهاجرت مردم بویژه نخبگان با برنامه ریزی دقیق معکوس شود و این امر مستلزم استفاده از منابع استان جهت رفع محرومیت های خوزستان، ارتقای کیفیت و شرایط زندگی در استان و ایجاد جذبه برای ماندگاری مردم و حتی جذب مهاجر به خوزستان است.

خلیلیان اظهارکرد: انفعال عجیب و ناهماهنگی های بسیار گسترده ای در سطح ادارات وجود دارد که این تصور را ایجاد نموده که مدیران مانع انجام کارها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه خوزستان باید متناسب با توانمندی هایش باشد

جایگاه خوزستان باید متناسب با توانمندی هایش باشد