مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 13:552021-09-19سياسي

حضور تولیت آستان قدس رضوی در مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست مشهد


تولیت آستان قدس رضوی با حضور در موسسه خیریه نور علی ابن موسی الرضا(ع) شهر مشهد، ضمن قدردانی از خدمات متولیان این مجموعه، با کودکان و نوجوانان بی سرپرست این مؤسسه خیریه گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی روز گذشته به دیدار دختران و پسران بی سرپرست خیریه نور علی بن موسی الرضا(ع) رفت و در جریان این دیدار و گفت وگوی صمیمانه، ساعتی شنونده درددل ها و دغدغه های آن ها بود.

تولیت آستان قدس رضوی در بخشی از این دیدار ضمن تقدیر از خدمات خداپسندانه متولیان مؤسسه خیریه نور، آن ها را پدران و مادران معنوی کودکان بی سرپرست خواند و اظهار کرد: چه کاری از این خدمت بهتر و با ارزش تر است که انسان امکانات و توان خود را برای حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست به کار بگیرد؟ وی خدمت به این قشر را توفیقی الهی دانست و خطاب به ایتام این مؤسسه گفت: تمام کسانی که به شما خدمت می کنند، هیچ منتی بر شما ندارند، چرا که خداوند بر آن ها منت گذاشته که توفیق حضور در کنار شما را دارند.

حجت الاسلام مروی با اشاره به اینکه پیامبر اعظم(ص) و ائمه معصومین(ع)، به اذن خدا ما را می بینند و ما را حمایت و هدایت می‎کنند، خاطرنشان کرد: خدا از دل و نیت ما خبر دارد و در هر لحظه و هر وقت به سراغش برویم، به ما توجه می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تولیت آستان قدس رضوی در مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست مشهد

حضور تولیت آستان قدس رضوی در مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست مشهد