مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 13:252021-09-19سياسي

تشکیل سازمان جدید سرمایه گذاری و مشارکت مردمی در شهرداری قم


دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد در حکمی علی رمضانی را به عنوان مشاور شهردار و رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت مردمی منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در حکم انتصاب دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد خطاب به علی رمضانی آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب اجرایی، جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور شهردار و رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت مردمی منصوب می شوید.

در این حکم افزوده شده است: پیگیری تشکیل و استقرار سازمان در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی، ضمن حفظ انعطاف پذیری و چابکی لازم جهت تقویت فرایند شناسایی، جذب و توسعه همکاری با سرمایه گذاران در چارچوب ظرفیت های گسترده ملی و بین المللی شهر قم، بهره گیری از مدل ها و راهکارهای نوین جهت ارتقای فرآیند سرمایه گذاری، افزایش همسویی سازمانی در بخش های مختلف به منظور تسریع و تسهیل امر سرمایه گذاری و طراحی روش های کارا و اثر بخش به منظور مشارکت شهروندان در طرح های شهری با سرمایه های خرد و متوسط مبتنی بر قوانین، ضمن هماهنگی با سایر حوزه های شهرداری در چارچوب سند چشم انداز قم 1414 و برنامه راهبردی قم 1400 مورد تاکید و انتظار است.

در این حکم خاطرنشان شده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در کنف عنایات حضرت ولی عصر(اروحنا له الفدا) در مسیر تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل سازمان جدید سرمایه گذاری و مشارکت مردمی در شهرداری قم

تشکیل سازمان جدید سرمایه گذاری و مشارکت مردمی در شهرداری قم