مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 13:102021-09-19سياسي

تجلیل از 15 هزار رزمنده و پیشکوست دفاع مقدس


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همزمان با برنامه کشوری در تجلیل از یک میلیون رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در استان اردبیل نیز 15 هزار نفر تجلیل و تکریم می شوند.

- مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل خبرداد: تجلیل از 15 هزار رزمنده و پیشکوست دفاع مقدس ایسنا/اردبیل مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همزمان با برنامه کشوری در تجلیل از یک میلیون رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در استان اردبیل نیز 15 هزار نفر تجلیل و تکریم می شوند.

علی واحد روز یکشنبه 28 شهریورماه در آستانه هفته دفاع مقدس و در جمع خبرنگاران در محل موزه دفاع مقدس استان اردبیل اظهار کرد: 250 عنوان برنامه در گرامی داشت هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف استان و با شعار ما مقتدریم برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: گلباران مزار شهدا در همه شهرها و بخش ها، تعویض پرچم مزار شهدا، تبلیغات محیطی در مناطق مختلف شهری با همکاری شهرداری ها و اصناف از جمله برنامه های تدارک دیده شده در هفته دفاع است که سعی خواهیم کرد فضای شهر را به فضای معنوی دفاع مقدس آراسته کرده و از این سرمایه عزتمند به خوبی صیانت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 15 هزار رزمنده و پیشکوست دفاع مقدس

تجلیل از 15 هزار رزمنده و پیشکوست دفاع مقدس