مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-19بين الملل

نخست وزیر یونان: هزینه نادیده گرفتن بحران آب وهوایی غیرقابل تصور است


سازمان جهانی هواشناسی ملل متحد ارزیابی کرده است که شمار بلایای ناشی از تغییرات اقلیمی طی 50 سال گذشته، پنج برابر شده و بیش از 2 میلیون نفر را به کشتن داده و 3.

- سازمان جهانی هواشناسی ملل متحد ارزیابی کرده است که شمار بلایای ناشی از تغییرات اقلیمی طی 50 سال گذشته، پنج برابر شده و بیش از 2 میلیون نفر را به کشتن داده و 3.

64 تریلیون دلار هزینه به بار آورده است.

نخست وزیر یونان با اعلام اینکه کشورهای حاشیه مدیترانه باید پیشگام راهی در زمینه توجه به تغییرات اقلیمی باشند، هشدار داد که هزینه منفعل بودن در این زمینه، غیرقابل تصور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه ایرنا، کریاکوس میتسوتاکیس در مصاحبه ای به خبرگزاری رویترز گفت: دیگر نمی خواهم در مورد تغییرات اقلیمی صحبت کنم، بلکه می خواهم در مورد بحران آب و هوایی صحبت کنم که اکنون گریبان ما را گرفته است.

وی افزود: برای پرداختن به این مساله، ما به سیاست های همترازی نیاز داریم که اساسا در همه جنبه های اقتصادی و زندگی اجتماعی ما نفوذ کرده باشد.

یونان، ترکیه، قبرس و اسپانیا در تابستان سال جاری با آتش سوزی های شدید و گرمای بالا دست به گریبان بودند و دانشمندان هشدار دادند که این منطقه به کانون آتش سوزی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر یونان: هزینه نادیده گرفتن بحران آب وهوایی غیرقابل تصور است

نخست وزیر یونان: هزینه نادیده گرفتن بحران آب وهوایی غیرقابل تصور است