مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 12:002021-09-19فرهنگي

معرفی مجالس تعزیه چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی


دبیر چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی با معرفی هیات انتخاب آثار بخش تعزیه و آیین های نمایشی منتخب، از اعلام نتایج بازبینی بیش از 60 اثر نمایشی از سراسر کشور خبر داد.

- ایسنا/خوزستان دبیر چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی با معرفی هیات انتخاب آثار بخش تعزیه و آیین های نمایشی منتخب، از اعلام نتایج بازبینی بیش از 60 اثر نمایشی از سراسر کشور خبر داد.

مصطفی بوعذار گفت: آثار متقاضی حضور در بخش تعزیه این دوره از سوگواره توسط هیات انتخاب آثار که ترکیبی از فعالان تئاتر دینی و تعزیه کشور متشکل از محمود فرهنگ از تهران، عبدالمحمد نعناکار و خسرو شبیبی از خوزستان است مورد بررسی قرار گرفت و تعداد 12 مجلس تعزیه خوانی را بدون اولویت برای حضور در بخش تعزیه چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی معرفی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام ایران تئاتر، وی با تقدیر از استقبال شبیه خوانان و تعزیه گردانان کشور بیان کرد: آثار زیر برای حضور در بخش تعزیه و آیین های نمایشی چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی انتخاب شدند: مجلس عاشورا کاری از حسین حسنی از اهواز مجلس حضرت علی اکبر کاری از محمدرضا دلایر از آبادان نمایش یاس سه ساله کاری از ساسان مددی از شوشتر مجلس حضرت عباس کاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مجالس تعزیه چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی

معرفی مجالس تعزیه چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی