مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 12:002021-09-19سياسي

گردش مالی 200 میلیارد دلاری صنعت جهانی نوشت افزار


آیین رونمایی از کتاب معرفی فعالان زیست بوم نوشت افزار ایران ساخت برگزار شد تا این کتاب به عنوان مرجعی برای فناوری ها و فعالان این حوزه مورد استفاده قرار گیرد.

- در مراسم رونمایی از کتاب معرفی فعالان زیست بوم نوشت افزار ایران ساخت مطرح شد گردش مالی 200 میلیارد دلاری صنعت جهانی نوشت افزار آیین رونمایی از کتاب معرفی فعالان زیست بوم نوشت افزار ایران ساخت برگزار شد تا این کتاب به عنوان مرجعی برای فناوری ها و فعالان این حوزه مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در این آیین، صنعت نوشت افزار را یکی از حوزه های ثروت آفرین و فرهنگ ساز دانست و عنوان کرد: موضوع نوشت افزار ایران ساخت و رونق شرکت های خلاق این حوزه، یکی از اولویت های جدی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است، چراکه بخش مهمی از بازار صنایع فرهنگی و خلاق هرکشوری را به خود اختصاص می دهد.

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به نقش فرهنگ ساز و هویت بخش نوشت افزارها گفت: این صنعت حامل محملی فرهنگی برای قشر آینده ساز جامعه از کودکان تا جوانان هرکشوری است و اهمیتی راهبردی و چندبعدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش مالی 200 میلیارد دلاری صنعت جهانی نوشت افزار

گردش مالی 200 میلیارد دلاری صنعت جهانی نوشت افزار