مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 11:552021-09-19بين الملل

آمریکایی ها گروهی از داعشی ها را از زندان های قسد به پایگاه حسکه منتقل کردند


نیروهای اشغالگر آمریکایی در چارچوب آموزش و استفاده از تروریست ها برای انجام جنایات تروریستی در منطقه ده ها تن از تروریست های داعشی در بند زندان های شبه نظامیان قسد ، - آمریکایی ها گروهی از داعشی ها را از زندان های "قسد" به پایگاه حسکه منتقل کردند نیروهای اشغالگر آمریکایی در چارچوب آموزش و استفاده از تروریست ها برای انجام جنایات تروریستی در منطقه ده ها تن از تروریست های داعشی در بند زندان های شبه نظامیان "قسد"، نیروهای سوریه دموکراتیک، در منطقه قامشلی را به پایگاه های خود در الشدادی واقع در جنوب حسکه منتقل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع ویژه به خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت که دو بالگرد آمریکایی 60 زندان داعشی را از زندان موسوم به نافکر در شهر قامشلی به پایگاه های آمریکا در جنوب حسکه منتقل کردند.

بنابر اظهارات این منبع، این زندانیان داعشی که اکثر آنها ملیت عراقی، تونسی و عربستانی دارند و از جمله آنها فرماندهی موسوم به پلیس دیر الزور، فرمانده بخش آموزش و مسؤول زندان ها در این تشکیلات تروریستی هستند.

نظامیان اشغالگر آمریکایی تروریست های داعش را از زندان های شهر حسکه که تحت کنترل شبه نظامیان قسد است، به مناطق تحت اشغال آمریکا در سوریه منتقل کردند تا با حمایت لجستیک و تسلیحاتی از این تروریست ها آنها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها گروهی از داعشی ها را از زندان های قسد به پایگاه حسکه منتقل کردند

آمریکایی ها گروهی از داعشی ها را از زندان های قسد به پایگاه حسکه منتقل کردند