مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 11:502021-09-19سياسي

دشمن به دنبال تقدس زدایی از دفاع مقدس است


جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس، گفت: دشمن بعد از هشت سال دفاع مقدس به جنگ نرم کوچ کرده و تاکتیک خود را عوض کرده است.

- ایسنا/خوزستان جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس، گفت: دشمن بعد از هشت سال دفاع مقدس به جنگ نرم کوچ کرده و تاکتیک خود را عوض کرده است.

یکی از کارهایی که در حوزه دفاع مقدس در حال انجام است، تحریف دفاع مقدس است اما ما در مقابله با این تحریف دشمن باید به بیان حقایقی بپردازیم که در طول هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد.

سردار نعمت الله باقری در نشست خبری ویژه هفته دفاع مقدس که امروز (28 شهریور) در اهواز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صدر اسلام، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت، اظهار کرد: شهدای صدر اسلام باعث نگه داشتن اسلام، شهدای انقلاب منتج به پیروزی انقلاب و شهدای دفاع مقدس، دفاع از حرم، مدافعین وطن و مدافعین سلامت، منتج به ادامه راه انقلاب شدند.

انقلابی که با شعار استکبارستیزی، عدالت خواهی و دفاع از مظلومین جهان، به ثمر نشست و به مزاج دشمنان و ابرقدرت ها خوش نیامد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: چه پیش از پیروزی و چه پس از پیروزی انقلاب، دشمنان درصدد خفه کردن انقلاب در نطفه بودند و دلیل این کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال تقدس زدایی از دفاع مقدس است

دشمن به دنبال تقدس زدایی از دفاع مقدس است