مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-19اقتصادي

مالزی به دنبال افزایش مبادلات و مراودات تجاری با ایران است


تحریم های اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران باعث کاهش حجم مبادلات و شاخص های تجاری بین دو کشور شده است اما به دنبال افزایش مبادلات و مراودات اقتصادی هستیم.

- ، محمد نظام حلیمی ظهر یکشنبه در بازدید از یک شرکت تولیدی در شهر صنعتی کاوه گفت: هدف ما تنها بازدید گذری از ساوه و اراک نیست بلکه در این بازدیدها به دنبال افزایش موقعیت های جدید به منظور توسعه ارتباطات و افزایش مراودات تجاری و اقتصادی هستیم.

وی افزود: متأسفانه به خاطر تحریم های سال های اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران، حجم و شاخص های تجاری بین 2 کشور نسبت به قبل کاهش یافته اما امیدواریم در سال های آتی مبادلات اقتصادی و تجاری به روال و جایگاه قبلی خود برگردد.

کاردار سفارت مالزی تصریح کرد: کشور مالزی این آمادگی را دارد که هم در حوزه تأمین مواد اولیه و هم تحقیق و توسعه در کنار واحدهای صنعتی ایران باشد چرا که این اقدام آغازی برای افزایش حجم مبادلات تجاری دو کشور خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر در ادامه این نشست، علی میرزایی فرماندار ساوه گفت: ظرفیت های مختلف و متنوعی برای گسترش روابط اقتصادی و تجاری بین کشور دوست و مسلمان مالزی و ایران وجود دارد که باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالزی به دنبال افزایش مبادلات و مراودات تجاری با ایران است

مالزی به دنبال افزایش مبادلات و مراودات تجاری با ایران است