مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 11:402021-09-19سياسي

فقرزدایی و محرومیت زدایی رویکرد برنامه بنیاد غدیر


مشاور نماینده ولی فقیه در بنیاد غدیر استان مرکزی گفت: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت های اعمال شده رویکرد عمده برنامه های بنیاد غدیر فقرزدایی و محرومیت زدایی است که سپاه و اقشار بسیج در این راستا اقدامات قابل توجهی انجام دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام محمد هاشم مرادی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالین غدیر در سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی احیای فرهنگ ایثار و شهادت بود که ملت ایران از سال های آغازین انقلاب با تکیه بر قیام عاشورا و به کارگیری فرهنگ ایثار و شهادت به موفقیت های بزرگی دست پیدا کردند و اوج رفتار ملت در دفاع مقدس رقم خورد که ملت حماسه های بزرگی خلق کردند.

وی افزود: خوشبختانه برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی، ده ها اجلاسیه تخصصی و هزاران برنامه فرهنگی، اجتماعی و زیرساختی در ذیل کنگره بار دیگر فرهنگ و روحیه دفاع مقدس را در استان احیا کرد و سازمان دهی بسیار منسجمی برای فعالیت های فرهنگی و علمی در حوزه ایثار و شهادت تشکیل داد.

مشاور نماینده ولی فقیه در بنیاد غدیر استان مرکزی بیان کرد: بنیاد غدیر استان در طی این سال ها رویکرد برنامه های خود را ترویج و توسعه فرهنگ ولایتمداری و تبیین مسئله امامت و ولایت قرار داده که در کنار آن همواره برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقرزدایی و محرومیت زدایی رویکرد برنامه بنیاد غدیر

فقرزدایی و محرومیت زدایی رویکرد برنامه بنیاد غدیر