مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-19پزشكي

روند بیماری کرونا در استان زنجان نزولی است


رییس علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه روند بیماری کرونا در استان زنجان نزولی است،گفت: بخش بستری نسبت به سرپایی آهسته تر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان زنجان نزولی است.

وی با بیان اینکه بخش بستری نسبت به سرپایی آهسته تر بوده است، اظهار کرد: در هفته آینده بخش بستری به کمترین حد خود می رسد.

رییس علوم پزشکی استان زنجان گفت: در موج پنجم بیماری کرونا 2500 زنجانی به صورت بستری موقت درمان شده اند و از این تعداد، 900 بیمار به صورت بستری موقت در شهرستان خرم دره درمان شده اند.

قزلباش به وضعیت پی .

سی .

آر شهرستان های استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: در پیک پنجم از حدود 530 هزار زنجانی تست کرونا گرفته شده و زنجان جزو سه استان اول در بحث رهگیری است.

وی از آغاز واکسیناسیون دانش آموزان متولد اول مهرماه 1382 و اول مهرماه سال 1383 در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه سلامت به آدرس الکترونیکی salamat.

gov.

ir برای ثبت نام و دریافت نوبت اقدام کنند.

رییس علوم پزشکی استان زنجان ابراز داشت: حضور دانش آموزان در مراکز واکسیناسیون بر اساس نوبت دهی از طریق سامانه سلامت خواهد بود و برای جلوگیری از ازدحام و شیوع بیماری کرونا، دانش آموزان در زمان نوبت خود به مرکز تعیین شده مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند بیماری کرونا در استان زنجان نزولی است

روند بیماری کرونا در استان زنجان نزولی است