مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-19اجتماعي

دانشگاه های زنجان برخورداری از شرایط لازم بازگشایی خواهند شد


دانشگاه های استان طبق برنامه ریزی و پروتکل های ابلاغی، در صورت مهیا بودن شرایط لازم، بازگشایی انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان اشاره کرد و ابراز داشت: بر این اساس فرهنگیان زنجانی نیز باید نسبت به تزریق دُز دوم واکسن اهتمام بیشتری داشته باشند.

استاندار زنجان گفت: حضور فرهنگیان زنجانی از مهر امسال در گرو تزریق دو دُز واکسن کرونا است و هیچ منعی در تزریق دز دوم واکسن فرهنگیان وجود نداشته و بر این مبنا آموزش و پرورش استان در اطلاع رسانی لازم را انجام داده است.

حقیقی تاکید کرد: آموزش و پرورش استان، شهرستان ها و فرمانداری ها جلساتی را به همین منظور تشکل دهند تا موضوع مهم تزریق دُز دوم واکسن فرهنگیان استان به دقت رصد شود.

وی واکسیناسیون کرونا در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: در زمان حاضر واکسیناسیون به صورت هوشمند انجام می شود و طبق برنامه، واکسیناسیون گروه های خاص استان نیز انجام شده است.

استاندار زنجان افزود: تزریق واکسن به دانش آموزان 18 ساله زنجانی نیز آغاز شده و این کار با توجه به ثبت نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می شود.

حقیقی به موضوع اربعین حسینی اشاره کرد و یاد آورشد: برگزاری مراسم در استان نیز طبق چارچوب قانون انجام خواهد شد، در این میان هیچ فردی حق ندارد، به صورت خودسر تجمعات برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های زنجان برخورداری از شرایط لازم بازگشایی خواهند شد

دانشگاه های زنجان برخورداری از شرایط لازم بازگشایی خواهند شد