مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-19سياسي

38 هزار دانش آموز و دانشجوی اصفهانی چشم انتظار حمایت خیران هستند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به جشن عاطفه ها گفت: در حال حاضر نزدیک به 38 هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، کریم زارع با تأکید بر اینکه تلاش برای ارتقای فرهنگ انفاق و نوع دوستی بین دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند، بسیار مهم است، داشت: کمیته امداد اصفهان در آستانه شروع سال تحصیلی جدید با برپایی رویداد جشن عاطفه ها فرصتی برای حضور خیران و نیکوکاران فراهم می کند تا بتواند زمینه ساز بستری مملو از آرامش در کسب علم و دانش برای دانش آموزان نیازمند باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به 38 هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هستند، افزود: در شرایط فعلی به دلیل تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا و آموزش از راه دور و غیرحضوری، همچنین شرایط اقتصادی و افزایش نیازمندی های مددجویان، حرکتی جهادی برای توسعه مشارکت، احسان و نیکوکاری خیران نیاز است.

وی با تأکید بر مشارکت خیران نیک اندیش در تهیه ملزومات آموزش غیرحضوری برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، گفت: امیدوار هستیم نیکوکاران استان برای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان در نظام آموزش غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 هزار دانش آموز و دانشجوی اصفهانی چشم انتظار حمایت خیران هستند

38 هزار دانش آموز و دانشجوی اصفهانی چشم انتظار حمایت خیران هستند