مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:302021-09-19پزشكي

فضای مجازی در حوزه فروش اقلام بهداشتی نیاز به جراحی دارد


سرهنگ پاشایی با تأکید براینکه هیچ کالا و دارویی برای فروش و تبلیغ در پیام رسان ها مجوز ندارد، گفت: فضای مجازی در حوزه فروش اقلام بهداشتی نیاز به جراحی دارد و وزارت بهداشت باید در این زمینه ایجاد شفافیت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، سرهنگ رامین پاشایی در گفت وگو با برنامه طبیب با اشاره به اینکه افرادی که در فضای مجازی اقدام به جعل صفحه کرده و خودشان را به عنوان مدیر یک صفحه رسمی معرفی و از آن طریق با مردم صحبت و اقدام به فروش می کنند مجرم بوده و تحت پیگرد قرار خواهند گرفت، عنوان کرد: این افراد با فنون پلیس فتا قابل پیگیری و شناسایی هستند، همچنین فروش و تبلیغ دارو نیز جرم بوده و به هیچ عنوان تا به حال مجوزی در این خصوص به غیر از چند داروخانه که در سطح شهر حضور فیزیکی دارند صادر نشده است.

وی همچنین توضیح داد: این داروخانه ها هم فقط مجوز نسخه پیچی دارند و به هیچ عنوان پزشکی در آنجا ویزیت نمی کند، مرجع اعطای مجوز به آنها هم وزارت بهداشت و سازمان غذا و داروست.

متأسفانه یک عدم شفافیت در این زمینه وجود داشته و جا دارد مسؤلان محترم وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو در این خصوص اطلاع رسانی کرده و داروخانه هایی را که به صورت اینترنتی و با مجوز فعالیت داشته و در سطح شهر نیز حضور فیزیکی دارند به مردم معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی در حوزه فروش اقلام بهداشتی نیاز به جراحی دارد

فضای مجازی در حوزه فروش اقلام بهداشتی نیاز به جراحی دارد