مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-19سياسي

مشکلات 40 ساله چند روزه حل نمی شود


نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس گفت: خدمت رسانی به مردم عبادت است و ما نمی توانیم مشکلات 40 ساله را چند روزه حل کنیم اما با مدیریت میدانی و بررسی مشکلات از نزدیک می توان امید را به جامعه برگردانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی اسفزار ظهر امروز در برنامه دهگردشی و حضور در روستاهای شهرستان درمیان، اظهار داشت: استان خراسان جنوبی دارای مدیران با تجربه، تعهد و دلسوزی است لذا باید حل مشکلات مردم را با جدیت پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی مشکلات و نیازهای اعتباری استان مطرح شد، بیان داشت: در همین مدت کوتاه اقدامات میدانی دولت سیزدهم موجب امیدواری در بین جامعه شده است.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم همواره پای این انقلاب هستند اما وقتی مدیران در میدان و دلسوز را می بینند بارقه های امید را در دل مردم زنده می کند.

خسروی اضافه کرد: خدمت رسانی به مردم عبادت است و ما نمی توانیم مشکلات 40 ساله را چند روزه حل کنیم اما با مدیریت میدانی و بررسی مشکلات از نزدیک می توان امید را به جامعه برگردانیم.

وی حل برخی از مشکلات کشور را نیازمند همکاری مردم با مسئولان دانست و تصریح کرد: منابع اعتباری کشور محدود است اما باید با همین منابع موجود راهکارهای برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات 40 ساله چند روزه حل نمی شود

مشکلات 40 ساله چند روزه حل نمی شود