مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-19ورزشي

ناجیان دریا تنها در میان امواج محرومیت ها


دبیر ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد در خصوص چالش هایی که این روزها دریا و ناجیان با آن مواجه هستند، گفت: ناجیان غریق مسئولیت و شغلشان در قالب یک هیات ورزشی و فدراسیون ساماندهی شده است، - ایسنا/مازندران دبیر ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد در خصوص چالش هایی که این روزها دریا و ناجیان با آن مواجه هستند، گفت: ناجیان غریق مسئولیت و شغلشان در قالب یک هیات ورزشی و فدراسیون ساماندهی شده است، حال آنکه این افراد نیز همانند تیم های امداد و نجات و آتش نشان ها وظیفه حفظ جان انسان ها را برعهده دارند.

محمد محتاطی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نگاه به ناجیان غریق در حد نگاه ورزشی است ، افزود : دستمزد و بودجه این شغل نیز بر همین نگاه تنظیم شده است در حالی که در هیچ رشته ورزشی همانند هیات نجات غریق افراد با جان خود بازی نمی کنند.

وی با تاکید بر اینکه شغل نجات غریق یک شغل سخت و پرمخاطره بوده و دارای بار روانی و آسیب های جانی و روحی است، گفت: با همه این تفاسیر در بحث پرداخت حقوق، نه تنها دستمزد آنان با نوع کارشان همخوانی ندارد، حتی میزانی که هیات نجات غریق به عنوان دستمزد در نظرگرفته نیز پرداخت نمی شود.

دبیر ساماندهی سواحل محمودآباد مشکلات بیمه ای را هم از دیگر دغدغه های ناجیان عنوان کرد و ادامه داد: با وجود اینکه ناجی گری از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجیان دریا تنها در میان امواج محرومیت ها

ناجیان دریا تنها در میان امواج محرومیت ها