مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-19سياسي

بازگشت امید به جامعه مستلزم حفظ سلامت در نظام اداری است


فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه اگر نظام اداری ما درست شود امید به مردم جامعه برمی گردد، گفت: فراموش نکنیم که خدمت به مردم بزرگترین مقابله با استکبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار سیاوش مسلمی بعد از ظهر امروز در همایش هم اندیشی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات مازندران با موضوع کارآمدی و سلامت نظام اداری که به مناسبت 41 سالگی هفته دفاع مقدس در اداره حفاظت محیط زیست مازندران، برگزار شد بر لزوم توجه به راه شهدا و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی تاکید کرد .

*لزوم رواج امر به معروف و نهی از منکر در ادارات وی افزود: مقابله با اقداماتی که بسترساز فساد در ادارات است ضرورت دارد، توجه به حق الناس، بیت المال، روز آخرت باید همچون دوران دفاع مقدس باشد، مسؤولان نیز جانباز ادارات باشند.

مسلمی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه امور قرار دهیم، خاطرنشان کرد:  جریان های انقلابی و بسیجیان باید خوب عمل کنند چرا که عملکردهای ناقص خروجی های بدی خواهد داشت، در این راستا حفظ روحیه جهادی و انقلابی ضروری است.

   *بازگشت امید به جامعه مستلزم حفظ سلامت در نظام اداری فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه اگر نظام اداری ما درست شود امید به مردم جامعه برمی گردد، گفت: فراموش نکنیم که خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت امید به جامعه مستلزم حفظ سلامت در نظام اداری است

بازگشت امید به جامعه مستلزم حفظ سلامت در نظام اداری است