مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-19فرهنگي

بازگشایی مکان های گردشگری کاشان


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان از بازگشایی مکان های گردشگری و تاریخی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان از بازگشایی مکان های گردشگری و تاریخی این شهرستان خبر داد.

مهران سرمدیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به بهبود شرایط کرونایی و قرار گرفتن شهرستان کاشان در وضعیت نارنجی بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا، بناهای تاریخی تحت نظارت اداره میراث فرهنگی کاشان بازگشایی شد.

وی افزود: تپه های سیلک، باغ فین و خانه بروجردی از جمله بناهای تحت پوشش اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان است و علاقه مندان می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی به این مراکز مراجعه کنند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان، تصریح کرد: هم زمان با شیوع موج پنجم بیماری کرونا، بیش از 500 بنای تاریخی و جاذبه گردشگری تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا از ابتدای آذرماه سال جاری تعطیل شده بود.

سرمدیان گفت: براساس دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا و مصوبات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ضمن استقرار دستگاه های ضدعفونی در ورودی بناهای تاریخی شاخص، بازدید از بناهای تاریخی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مکان های گردشگری کاشان

بازگشایی مکان های گردشگری کاشان