مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-19فرهنگي

داوری یک ایرانی در جشنواره مذهب امروز


الهه نوبخت تهیه کننده و پخش کننده بین المللی سینما، به عنوان داور بخش مسابقه ی اصلی بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی  فیلم «مذهب امروز» ایتالیا انتخاب شد.

- الهه نوبخت تهیه کننده و پخش کننده بین المللی سینما، به عنوان داور بخش مسابقه ی اصلی بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی  فیلم مذهب امروز ایتالیا انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوبخت پیش از این داور جشنواره بین المللی فیفوگ سوییس، جشنواره بین المللی زنان در هرات و جشنواره بین المللی منا در هلند نیز بوده است.

الهه نوبخت در کنار سایر داوران، از جمله لیدیا ماگنی از ایتالیا، میلیجان گوچیک از صربستان، دیانا آشیموا از قزاقستان و مصطفی جناپ آیدین از ترکیه ، فیلم های سینمایی، مستند و کوتاه بخش مسابقه این دوره از جشنواره را داوری خواهند کرد.

این جشنواره که از سال 1997، به عنوان اولین جشنواره با هدف برقرای پلی میان سینما و مذاهب مختلف آغاز به کار کرد، به دنبال توسعه صلح و فرهنگ های مختلف ، از طریق پذیرش تفاوت های یکدیگر است.

امسال مستند بلند نان مقدس ، ساخته رحیم ذبیحی، فیلم بلند دختر آبی از کیوان مجیدی در کنار فیلم های کوتاه مادرزاد ساخته مشترک سامان حسین پور و آکو زندکریمی، قبل از تاریکی ساخته مصیب حنایی، خاک رُس از اردلان زینتی، دابور به کارگردانی سعید نجاتی، دست ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری یک ایرانی در جشنواره مذهب امروز

داوری یک ایرانی در جشنواره مذهب امروز