مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-19فرهنگي

ویژه برنامه «عصر سینما، تئاتر ابرکوه» برگزار شد


هنرمندان حوزه سینما و تئاتر ابرکوه در ویژه برنامه «عصر سینما، تئاتر ابرکوه» با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تجلیل شدند.

- ایسنا/یزد هنرمندان حوزه سینما و تئاتر ابرکوه در ویژه برنامه عصر سینما، تئاتر ابرکوه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تجلیل شدند.

اسماعیل اخلاقی در حاشیه این مراسم که با تجلیل از عوامل نمایش مذهبی ردای سرخ خورشید و نماهنگ مرثیه آب برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نمایش ردای سرخ خورشید کاری از گروه نمایشی شاخ نبات، به کارگردانی سعید اکرمی با همکاری انجمن نمایش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام محرم به مدت چهار شب به روی صحنه رفت.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی ابرکوه خاطرنشان کرد: نماهنگ مرثیه آب نیز به تهیه کنندگی محمد حسین برزگری عضو هیئت امناء کانون عترت مسجد موسی بن جعفر(ع)، با کارگردانی عباس عارفی و آهنگ سازی فرزاد علی پناه ، ویژه ایام محرم آماده و از شبکه های مختلف تلویزیونی و شبکه های اجتماعی پخش شد.

اخلاقی با تأکید بر اینکه شهرستان ابرکوه دارای استعدادهای بسیار قوی و توانمند در زمینه هنرهای نمایشی است، ادامه داد: سینما و تئاتر ابرکوه که رو به پیشرفت دارد باید مورد حمایت و توجه مسئولین قرار گرفته تا بتواند بعد از این در عرصه ملی حرف هایی برای گفتن داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «عصر سینما، تئاتر ابرکوه» برگزار شد

ویژه برنامه «عصر سینما، تئاتر ابرکوه» برگزار شد