مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-19حوادث

کشف 62 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در ساوه


فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف 62 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در عملیات پلیس در بازرسی یک کارخانه متروکه و یک کارگاه تولیدی در این شهرستان خبر داد.

- علی اکبر عیسی آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه گفت: ماموران کلانتری 12 شهرستان، در تحقیقاتی از دپوی تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک کارخانه متروکه و یک کارگاه تولیدی در شهرستان ساوه مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

  وی اظهار داشت: مأموران در تکمیل تحقیقات، کارخانه و کارگاه مورد نظر را شناسایی کرده و با هماهنگی مرجع قضایی، در بازدید از این محل ها ، موفق به کشف تعداد 62 دستگاه ماینر قاچاق شدند.

  فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به ارزش تقریبی یک میلیارد و 680 میلیون ریالی دستگاه های کشف شده، خاطر نشان کرد: دو نفر در این عملیات ها دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

    عیسی آبادی از شهروندان خواست تا به منظور کمک روز افزون به اقتصاد جامعه و پیشگیری از استفاده غیر قانونی از برق یارانه ای از سوی سود جویان در صورت اطلاع از اینگونه موارد، موضوع را بلافاصله از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 62 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در ساوه

کشف 62 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در ساوه