مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-19سياسي

جمهوری اسلامی امروز نیازمند زمان آگاهی آحاد جامعه است


فرمانده سپاه الغدیر یزد عامل موفقیت در مدیریت دوران دفاع مقدس را زمان آگاهی رزمندگان و مشارکت سطوح مختلف جامعه در این خصوص دانست و گفت: امروز نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند زمان آگاهی آحاد جامعه است.

- ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر یزد عامل موفقیت در مدیریت دوران دفاع مقدس را زمان آگاهی رزمندگان و مشارکت سطوح مختلف جامعه در این خصوص دانست و گفت: امروز نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند زمان آگاهی آحاد جامعه است.

سردار رضا پورشمسی امروز یکشنبه به مناسبت بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در نشست خبری فرماندهان نظامی و انتظامی استان که در محل سالن شهید منتظرقائم استانداری یزد برگزار شد، گفت: امروز چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدسی را گرامی می داریم که دو هزار و 888 روز طول کشید و طی آن بیش از 50 کشور دنیا به طور مستقیم از رژیم بعث حمایت مالی کردند و افزون بر 30 کشور نیز تسهیلات نظامی به عراق دادند و با افتخار در پایان جنگ از 16 کشور دنیا اسیر گرفتیم.

وی با بیان این که صدام، نخستین روز جنگ تحمیلی علیه ایران را با 48 یگان نظامی، 12 لشگر پیاده مکانیزه، 20 تیپ مرزی، 14 تیپ مستقل، گارد ریاست جمهوری، 40 قاطع از نیروهای داوطلب، 800 قبضه توپ، حدود 5500 تانک، 366 هواپیما و 400 بالگرد آغاز کرد، یاداور شد: رژیم بعث در این روز با 192 سورتی پرواز ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی امروز نیازمند زمان آگاهی آحاد جامعه است

جمهوری اسلامی امروز نیازمند زمان آگاهی آحاد جامعه است