مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-19اقتصادي

آمادگی مالزی برای تأمین مواد اولیه واحدهای صنعتی ایران


کشور مالزی آمادگی دارد هم در حوزه تأمین مواد اولیه و هم تحقیق و توسعه در کنار واحد های صنعتی ایران قرار بگیرد تا آغازی برای افزایش حجم مبادلات تجاری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد نظام حلیمی ظهر امروز در بازدید از یک شرکت تولیدی در شهر صنعتی کاوه با قدردانی از مهمان نوازی مردم استان اظهار کرد: هدف ما تنها بازدید گذری از ساوه و اراک نیست و در این بازدیدها به دنبال افزایش موقعیت های جدید جهت افزایش مراودات تجاری و اقتصادی هستیم.

وی ادامه داد: متأسفانه به خاطر تحریم های سال های اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران، حجم و شاخص های تجاری این دو کشور پایین آمدن که امیدواریم در سال های آتی مبادلات اقتصادی و تجاری به جایگاه قبلی برگردد.

وی خاطرنشان کرد: کشور مالزی آمادگی دارد هم در حوزه تأمین مواد اولیه و هم تحقیق و توسعه در کنار واحد های صنعتی ایران قرار بگیرد تا آغازی برای افزایش حجم مبادلات تجاری باشد.

فرماندار ساوه نیز گفت: ظرفیت های مختلفی برای گسترش روابط اقتصادی و تجاری بین کشور دوست و مسلمان مالزی و ایران وجود دارد که باید از آن به خوبی بهره برد.

علی میرزایی با بیان اینکه حجم مبادلات این دو کشور به یک میلیارد و پانصد میلیون دلار در سال رسیده گفت: ظرفیت های تهران و کوالالامپور بیشتر از این ارقام است و دو کشور می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مالزی برای تأمین مواد اولیه واحدهای صنعتی ایران

آمادگی مالزی برای تأمین مواد اولیه واحدهای صنعتی ایران