مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-19سياسي

مرکز واکسیناسیون عین القضات همدانی افتتاح شد


مرکز تجمعیی واکسیناسیون عین القضات همدانی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مرکز واکسیناسیون عین القضات همدانی با حضور مدیرکل اجتماعی استانداری، فرماندار همدان، شهردار همدان، رییس دانشگاه علوم پزشکی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی اعضای شورای شهر افتتاح شد.

این مجموعه در مجاورت باغ ایرانی واقع در بلوار جانبازان- میدان عین القضات با استقرار 10 تیم واکسیناسیون کار خود را از امروز  آغاز کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در حاشیه این افتتاحیه با اشاره به روند افزایش فوتی در استان همدان گفت: طی روزهای اخیر روند کاهش در مراجعه به بیمارستان ها را شاهد بودیم اما تعداد فوتی ها روز گذشته به 15 نفر و امروز به 13 نفر رسیده است.

رشید حیدری مقدم با اشاره به حضور وزیر بهداشت در استان همدان و در نظر گرفتن مصوباتی برای تسریع در فرایند واکسیناسیون تصریح کرد: با پیگیری ها فرایند ثبت نام واکسیناسیون برای افراد 18 سال و به بالا باز شدن سامانه آغاز شده است.

وی افزود: طبق مصوبه امروز هیات رییسه دانشگاه تعداد پایگاه های بیشتری برای تزریق واکسیناسیون مهیا می شود و سعی بر این است شرایط برای ورود دانشجویان دانش آموزان باتجربه دوره اول واکسن فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز واکسیناسیون عین القضات همدانی افتتاح شد

مرکز واکسیناسیون عین القضات همدانی افتتاح شد