مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-19اقتصادي

در شرایط خشکسالی دامداران عشایری باید مورد حمایت قرار گیرند


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : با توجه به عدم بارش ها در سال جاری و خشکسالی به وجود آمده، دامداران عشایری باید مورد حمایت قرار گیرند تا دسترنج آنها که به صورت دام سبک و سنگین می باشد بر اثر خشکسالی تلف نشود.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : با توجه به عدم بارش ها در سال جاری و خشکسالی به وجود آمده، دامداران عشایری باید مورد حمایت قرار گیرند تا دسترنج آنها که به صورت دام سبک و سنگین می باشد بر اثر خشکسالی تلف نشود.

اکبر کرامتی امروز 28 شهریور در جلسه کمیته استانی خرید تضمینی دام عشایر استان اظهار کرد : خشک شدن مراتع به عنوان مهم ترین و اصلی ترین منبع تغذیه دام های عشایر باعث ایجاد مشکلات اقتصادی برای عشایر شده و وظیفه همه دستگاه های اجرایی ذیربط این است که از این قشر زحمت کش حمایت کنند که اجرایی شدن عملیات خرید حمایتی یک طرح بسیار مهم و اثر بخشی در این زمینه خواهد بود.

وی بیان کرد: به منظورایجاد تعادل و تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار خرید تضمینی دام زنده از عشایر در دستور کار قرار گرفته است.

کرامتی افزود: نیاز است کار گروه هایی متشکل از کارشناسان معاونت امور دام جهادکشاورزی، امور عشایر، دامپزشکی و پشتیبانی امور دام جهت تعیین قیمت متوسط دام حذفی در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شرایط خشکسالی دامداران عشایری باید مورد حمایت قرار گیرند

در شرایط خشکسالی دامداران عشایری باید مورد حمایت قرار گیرند