مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-19پزشكي

پاسخ به برخی جنجال ها و شایعات عجیب و غریب درباره واکسن کرونا


18 ماه از شیوع مرموزترین ویروس جهان می گذرد، ویروسی که هنوز علی رغم انجام مطالعات گسترده جهانی ابعاد ناشناخته بسیاری دارد.

- پاسخ به برخی جنجال ها و شایعات عجیب و غریب درباره "واکسن کرونا" ایسنا/کرمانشاه 18 ماه از شیوع مرموزترین ویروس جهان می گذرد، ویروسی که هنوز علی رغم انجام مطالعات گسترده جهانی ابعاد ناشناخته بسیاری دارد.

تا به امروز میلیون ها نفر در سراسر جهان قربانی این هیولای کوچک شده اند و ده ها میلیون نفر ماه هاست که با عوارض مختلف ناشی از آن دست و پنجه نرم می کنند، اما مسئله مهم این است که این ویروس مرموز حالا حالاها قصد رفتن ندارد و آنطور که محققان می گویند ممکن است شیوع آن تا سالها ادامه پیدا کند.

این میان تحقیقات صورت گرفته شاید نتوانسته کمک چندانی به شناسایی دقیق این ویروس و درمان قطعی آن کند، اما توانسته با تولید انواع واکسن سد دفاعی نسبتا محکمی در برابر تهاجمات این هیولای کوچک ایجاد کند.

حالا در جهان و کشورهای مختلف انواع واکسن کرونا تزریق می شود و در ایران هم سبد متنوعی از این واکسن ها فراهم شده تا مردم بتوانند با استفاده از آن دفاع بهتری در مقابل کرونا داشته باشند.

مطالعات نشان می دهد که استفاده از انواع واکسن کرونا تا حد چشمگیری از مرگ و میر و شدت بیماری کم کرده و عمده افراد با تزریق واکسن نهایتا کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به برخی جنجال ها و شایعات عجیب و غریب درباره واکسن کرونا

پاسخ به برخی جنجال ها و شایعات عجیب و غریب درباره واکسن کرونا