مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-19سياسي

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایستگاه های مترو تهران


ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در ایستگاه های منتخب مترو تهران برگزار می شود.

- ، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و با هدف گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس برنامه های فرهنگی و هنری در متروی تهران اجرا می شود.

سید مجتبی تقوی نژاد در تشریح این برنامه ها افزود: به منظور ایجاد فضای بصری مناسب تمامی ایستگاه ها و قطارهای مترو با کتیبه های فرهنگی روایت عاشقی شامل تصاویر رزمندگان اسلام و بخشی از وصیت نامه شهدای گرانقدر فضاسازی می شود.

هم چنین گذرگاه های فرهنگی مترو مسافران شهر زیرزمینی را به تماشای نمایشگاه های عکس و پوستر گنج و جنگ ، صحیفه و نیز ایستاده در باد با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس دعوت می کند.

مجتبی تقوی نژاد افزود: با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و با حضور گروه های هنری نمایش محیطی راویان مقاومت با موضوع دفاع مقدس از 31 شهریور الی 6 مهر ماه در ایوان انتظار میدان حضرت ولی عصر (عج) اجرا می شود.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به تولیدات سمعی و بصری و نیز فضای مجازی تصریح کرد: برنامه های تولید شده در قالب موشن گرافی با عناوین کجایند مردان بی ادعا ، نقش زنان در دفاع مقدس ، ما قوی هستیم و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایستگاه های مترو تهران

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایستگاه های مترو تهران