مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-19اقتصادي

سوال و پیشنهاد محققان ویروس شناس کشور در زمینه واکسیناسیون کودکان


این پراکنده کاری در تولید واکسن کرونا و بی توجهی به سرمایه گذاری و تمرکز بر دو انستیتوی با سابقه واکسن سازی پاستور و به ویژه رازی موردی است که انتقادات زیادی را به همراه داشته است.

- این پراکنده کاری در تولید واکسن کرونا و بی توجهی به سرمایه گذاری و تمرکز بر دو انستیتوی با سابقه واکسن سازی پاستور و به ویژه رازی موردی است که انتقادات زیادی را به همراه داشته است.

در حالی که از سوی مسؤولان بر اثربخشی برخی از واکسن های داخلی برای رده سنی کودکان تاکید شده است، محققان حوزه ویروس شناسی با طرح این سوال که وقتی برخی از این واکسن ها مجوز فاز بالینی دوم و سوم که معطوف به ارزیابی ایمنی زایی و اثربخشی واکسن است را اخذ نکرده اند، چگونه می توان اثربخشی آنها را بر روی کودکان اثبات کرد تاکید دارند که به جای انجام کارهای پراکنده در زمینه واکسن سازی بر سرمایه گذاری در مؤسسات واکسن سازی رازی و پاستور تمرکز شود.

در حالی که از سوی مسؤولان بر اثربخشی برخی از واکسن های داخلی برای رده سنی کودکان تاکید شده است، محققان حوزه ویروس شناسی با طرح این سوال که وقتی برخی از این واکسن ها مجوز فاز بالینی دوم و سوم که معطوف به ارزیابی ایمنی زایی و اثربخشی واکسن است را اخذ نکرده اند، چگونه می توان اثربخشی آنها را بر روی کودکان اثبات کرد تاکید دارند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال و پیشنهاد محققان ویروس شناس کشور در زمینه واکسیناسیون کودکان

سوال و پیشنهاد محققان ویروس شناس کشور در زمینه واکسیناسیون کودکان