مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-19حوادث

دستگیری اخاذ اینستاگرامی با پروفایل زنانه در بوشهر


رییس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به مزاحمت برای سایر کاربران می کرد .

- ایسنا/بوشهر رییس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به مزاحمت برای سایر کاربران می کرد .

سرهنگ مهدی قاسمی اظهار کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی بیان داشت که در اینستاگرام و با قراردادن تصویر یک خانم جوان به عنوان پروفایل، تحت عنوان ازدواج، با وی ارتباط برقرار کرده و تصاویر شخصی شاکی را با شگردی از وی گرفته و سپس با تهدید به انتشار این تصاویر خصوصی، مبالغی را اخاذی کرده است.

رییس پلیس فتا استان بوشهر افزود: کارشناسان پلیس فتا در بررسی های صورت گرفته و با انجام اقدامات مربوطه و تحلیل مستندات جمع آوری شده و با شگردهای فنی موفق به شناسایی متهم شدند و در یک عملیات از پیش طراحی شده و با هماهنگی مرجع قضایی، متهم را در مخفیگاهش که در یکی از شهرهای استان بوشهر بود، دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی های اولیه متهم که مرد جوانی بود، منکر هرگونه بزه ارتکابی شد، اما پس از مواجه با دلایل، مستندات و ادله دیجیتال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اخاذ اینستاگرامی با پروفایل زنانه در بوشهر

دستگیری اخاذ اینستاگرامی با پروفایل زنانه در بوشهر