مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-19فناوري

دو ویژگی فوق العاده از ادوبی کانکت که از آن بی خبر هستید


این روزها ادوبی کانکت به یک نرم افزار محبوب و آشنا برای اجرای وبینارها و جلسات آنلاین تبدیل شده است؛ برای استفاده بهتر از این برنامه، شناخت ابزارهای کمتر دیده شده آن، - می تواند در بهینه کردن استفاده از این نرم افزار تأثیر بسزایی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنا بر اعلام شرکت آموزش مجازی پافکو ، در این مطلب دو مورد از ویژگی های مهم این نرم افزار آموزش مجازی را که نقش مؤثری در بالا بردن کیفیت جلسات آنلاین شما دارد، معرفی خواهیم کرد.

دو ویژگی فوق العاده ای از ادوبی کانکت که از آن بی خبر هستید فرقی نمی کند معلم باشید یا دانشجو، کارمند باشید یا فریلنسر به زودی پاندمی کرونا به خاطره ای دور تبدیل می شود، اما آثار عمیق آن همیشه با ما باقی خواهد ماند.

از جمله آثار این پاندمی برگزاری جلسات مجازی و آموزش های آنلاینی است، که بیش از پیش به روتین روزمره هریک از ما تبدیل شده است.

این روزها دیگر همه ما به صورت آنلاین در وبینارها شرکت می کنیم.

همه ما از طریق جلسات مجازی با هم همکاری می کنیم.

همه ما هرچند وقت یک بار از راه دور باهم ارتباط برقرار می کنیم و آن هایی که از نرم افزار آموزش مجازی ادوبی کانکت Adobe Connect برای انجام این کار استفاده می کنند، به لطف ویژگی های فوق العاده غنی و انعطاف پذیری که این برنامه دارد، از برنامه ای با امکانات منحصربه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو ویژگی فوق العاده از ادوبی کانکت که از آن بی خبر هستید

دو ویژگی فوق العاده از ادوبی کانکت که از آن بی خبر هستید