مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:202021-09-19ورزشي

کانوپولو امیدیه و دزفول راه اندازی می شود


رییس هیات قایقرانی خوزستان با ابراز رضایت از عملکرد تیم کانوپولو خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا کانوپولو دزفول و امیدیه هم راه اندازی شوند که این اقدام به حرکت رو به جلو در این رشته کمک بسزایی دارد.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات قایقرانی خوزستان با ابراز رضایت از عملکرد تیم کانوپولو خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا کانوپولو دزفول و امیدیه هم راه اندازی شوند که این اقدام به حرکت رو به جلو در این رشته کمک بسزایی دارد.

جلال دریس در گفت وگو با ایسنا در خصوص عملکرد تیم کانوپولو خوزستان پس از سال ها حضور در رقابت های قهرمانی کشور، اظهارکرد: در این دوره از مسابقات تیم استان به یک برد و دو شکست رسید و نتوانست جایگاه تیمی از آن خود کند که هدف ما این بود که پس از سال ها بتوانیم در رقابت های کشور اعلام حضور کنیم زیرا زمانی خوزستان جزو تیم های مدعی رشته کانوپولو کشور بود و ما می خواستیم مجددا این رشته هم احیا و هم نامش در کشور دوباره مطرح شود.

وی ادامه داد: به هر حال با توجه به این که حدود 10 سال خوزستان از حضور در رقابت های کانوپولو کشور محروم و غایب بود، واقعا می خواستیم با این حضور، مجدد دیده شویم و به نظرم با توجه به این هدف نیز قایقرانان استان عملکرد خوبی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانوپولو امیدیه و دزفول راه اندازی می شود

کانوپولو امیدیه و دزفول راه اندازی می شود