مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-19ورزشي

روایتی از واکسن زدن دهه شصتی ها


انگار کارنامه با معدل 20 آخر سال مدرسه را در دستش گرفته باشد، کارت واکسیناسیون به دست با چشمانی که از خوشحالی برق می زند از در بزرگ سوله خارج می شود: - انگار کارنامه با معدل 20 آخر سال مدرسه را در دستش گرفته باشد، کارت واکسیناسیون به دست با چشمانی که از خوشحالی برق می زند از در بزرگ سوله خارج می شود: یک دهه شصتی واقعی وقتی برگه مهر خورده به دستش می دهند خوشحال می شود تازه اگر قبلش چند ساعتی در صف ایستاده باشد لذتش بیشتر هم می شود.

سهراب که توانسته دو سال از دست کرونا در برود لحظه واکسن زدن را یکی از شیرین ترین لحظات زندگی می داند و می گوید: به دوستانم قول داده بودم کرونا نگیرم تا درمانش از راه برسد امروز باید از چند نفر شیرینی بگیرم چون برنده شدم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران در ادامه نوشت: با تند شدن ضرب آهنگ واکسیناسیون در کشور بالاخره نوبت به دهه شصتی ها هم رسید که در سامانه ثبت نام کنند، البته قبل از اعلام رسمی ثبت نام این گروه سنی، مراکزی در تهران بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی به همه افراد واکسن می زدند.

دهه شصت را شاید بتوان پرجمعیت ترین نسل تاریخ این کشور محسوب کرد.

آن طور که آمارها می گویند دهه شصت با بیش از 16 میلیون نفر جمعیت بالاترین سهم را در کل جمعیت کشور دارد؛ نسلی که در زمان جنگ به دنیا آمد، در کلاس های پرجمعیت درس خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از واکسن زدن دهه شصتی ها

روایتی از واکسن زدن دهه شصتی ها