مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-19سياسي

شروع به کار نخستین پمپ بنزین ساحلی کشور با ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از شروع به کار نخستین پمپ بنزین ساحلی کشور در پی صدور دستور ویژه قضایی خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از شروع به کار نخستین پمپ بنزین ساحلی کشور در پی صدور دستور ویژه قضایی خبر داد.

مجتبی قهرمانی صبح امروز (28 شهریورماه) خاطرنشان کرد: جایگاه ساحلی عرضه سوخت اسکله گشه، نخستین پمپ بنزین ساحلی کشور است که به مدت یکسال پس از تکمیل به علت عدم تخصیص سوخت لازم، تعطیل بود و خوشبختانه این مشکل با ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان رفع شد.

وی اظهار کرد: بر اساس آمار، حدود 3 هزار قایق صیادی در شهرستان بندرلنگه و مناطق همجوار آن فعالیت می کنند که یکی از مهمترین مشکلات آنها تأمین سوخت از جایگاه های شهری و حمل تا اسکله های صیادی بود و با راه اندازی این پمپ بنزین ساحلی بخش زیادی از این مشکلات برطرف خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: دستور تخصیص سوخت و رفع موانع موجود برای راه اندازی پمپ بنزین ساحلی اسکله گشه بندرلنگه به منظور احقاق حقوق عامه و ارائه خدمات بهتر به صیادان شریف این شهرستان صادر شده است و امیدواریم با این اقدام دستگاه قضایی، گامی در جهت رفع مشکلات این قشر سختکوش و پرتلاش برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع به کار نخستین پمپ بنزین ساحلی کشور با ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان

شروع به کار نخستین پمپ بنزین ساحلی کشور با ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان