مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-19فرهنگي

اسدآباد مقدمات احداث پردیس سینمایی امید را فراهم نکرده است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: اسدآباد برای احداث پردیس سینمایی امید مقدمات کار را فراهم نکرده که در همین رابطه از آنان انتظار می رود عملیات عمرانی پردیس سینمایی خود را زودتر شروع کنند.

- ایسنا/همدان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: اسدآباد برای احداث پردیس سینمایی امید مقدمات کار را فراهم نکرده که در همین رابطه از آنان انتظار می رود عملیات عمرانی پردیس سینمایی خود را زودتر شروع کنند.

احمدرضا احسانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه از شهرداری، شورای اسلامی اسدآباد گلایه مندیم، اظهارکرد: آبان ماه سال گذشته معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان اسدآباد سفر کرد و در این سفر قرارداد احداث پردیس سینمایی امید اسدآباد به عنوان اولین پردیس سینمایی استان همدان تنظیم شد که متأسفانه شهرستان در این رابطه تاکنون به تعهد خود عمل نکرده است.

وی افزود: سه شهر طرح پردیس سینمایی امید خود را با ما شروع کردند که در حال حاضر از این سه شهر، پردیس سینمایی دو شهر افتتاح شده و پردیس سینمایی شهر دیگر نیز تا دو ماه آینده راه اندازی و به بهره برداری می رسد .

احسانی با بیان اینکه اسدآباد در ساخت پردیس سینمایی امید اسدآباد از این سه شهر عقب است، خاطرنشان کرد: محلی که برای پردیس سینمایی امید اسدآباد در نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد مقدمات احداث پردیس سینمایی امید را فراهم نکرده است

اسدآباد مقدمات احداث پردیس سینمایی امید را فراهم نکرده است