مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-19حوادث

6 شناور متخلف در آب های بوشهر توقیف شد/کشف 333 میلیارد ریال قاچاق


فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از 300 میلیارد ریال در آب های استان بوشهر در هفته گذشته خبر داد و گفت: در این مدت شش شناور متخلف در آب های بوشهر متوقف شد.

- ، سرهنگ یداله شرفی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دریابانان استان بوشهر با رصد لحظه به لحظه نوار مرزی عرصه را برای قاچاقچیان و مخلان اقتصاد تنگ کرده اند و شاهد کشفیات زیادی در این حوزه هستیم.

وی اضافه کرد: دریابانان بوشهر با اشرافیت اطلاعاتی با هرگونه اقدامات سودجویانه و غیرمجاز به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهند کرد و در پاسداری از مرزهای جنوب کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از شناسایی و توقیف شناوران در امر قاچاق کالا در استان خبر داد و بیان کرد: استیفای حقوق دولت و حقوق مرزنشینان، تأمین نظم و امنیت مرزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مواد مخدر از الویت های مرزبانی است.

وی افزود: طی هفته گذشته، 33 هزار و 300 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، 22 هزار عدد لوازم جانبی موبایل، 62 دستگاه لب تاب، 12 هزار ثوب پوشاک، 41 دستگاه دوربین مداربسته و صدها قلم کالای قاچاق کشف شده است.

شرفی با اشاره به دستگیری هشت متهم در این رابطه، تصریح کرد: توقیف شش فروند شناور متخلف، از دیگر اقدامات دریابانان استان بوشهر طی هفته گذشته بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 شناور متخلف در آب های بوشهر توقیف شد/کشف 333 میلیارد ریال قاچاق

6 شناور متخلف در آب های بوشهر توقیف شد/کشف 333 میلیارد ریال قاچاق