مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-19سياسي

مخالف ابقاء استاندار فعلی کرمانشاه هستم


نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهار نظر یکی از نمایندگان کرمانشاه برای ابقاء استاندار فعلی، گفت: مخالف ابقاء استاندار فعلی کرمانشاه هستم.

- در واکنش به خبر منتشر شده در خصوص اظهار نظر یکی از نمایندگان استان کرمانشاه برای ابقاء استاندار فعلی کرمانشاه، گفت: به هیچ عنوان تصمیم مجمع نمایندگان استان کرمانشاه برای ابقاء استاندار فعلی کرمانشاه نیست و بنده و اکثریت اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه مخالف ابقاء استاندار فعلی هستیم.

وی افزود: عملکرد استاندار کرمانشاه مشخص بوده و نیازی به توضیح ندارد و در حال حاضر تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه در حال انجام است؛ ولی بعضی از نمایندگان به واسطه تعارفات شخصی نظراتی را ارائه می دهند که مورد تأیید مجمع نمایندگان استان کرمانشاه نیست و نظر شخصی نماینده است.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نهایتاً 2 نماینده از جمع نمایندگان حاضر در مجمع نمایندگان استان کرمانشاه موافق ابقاء استاندار فعلی هستند و مابقی نمایندگان خواهان تغییر فوری در رأس مدیریت اجرایی استان کرمانشاه هستند و انتظار می رود به زودی این تغییرات رخ دهد.

وی با اشاره به جریان داشتن تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه، خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگان که خواهان ابقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف ابقاء استاندار فعلی کرمانشاه هستم

مخالف ابقاء استاندار فعلی کرمانشاه هستم