مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-19پزشكي

چرا جوان ها از دریافت واکسن کرونا طفره می روند؟


این روزها روند واکسیناسیون علیه کرونا سرعت بیشتری گرفته، این در حالیست که مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از عدم حضور جوان ها در مراکز واکسیناسیون ناراضی اند، - ایسنا/کرمانشاه این روزها روند واکسیناسیون علیه کرونا سرعت بیشتری گرفته، این در حالیست که مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از عدم حضور جوان ها در مراکز واکسیناسیون ناراضی اند، حال سوال اینجاست چرا جوانان از دریافت واکسن کرونا طفره می روند؟ دکتر بهرام نوابی فر، جامعه شناس در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به چرایی طفره رفتن جوانان از دریافت واکسن کرونا، اظهار کرد: واکسیناسیون جوان ها به تازگی آغاز شده و فعلا برای اظهار نظر در مورد علت عدم حضور پررنگ جوانان کرمانشاهی در مراکز واکسیناسیون زود است، اما نیاز است برای ترغیب جوانان به دریافت واکسن کرونا اقناع سازی صورت بگیرد.

نوابی فر اضافه کرد: هم اکنون اخبار مختلفی از منابع مختلف که البته خیلی از آنها قابل استناد نیستند در مورد واکسن کرونا و عوارض احتمالی تزریق واکسن در فضای مجازی به چشم می خورد که ممکن است جوانان را در دریافت واکسن کرونا دچار تردید کند.

این جامعه شناس کرمانشاهی تاکید کرد: نظریه های مختلفی از سوی رسانه های رسمی و غیررسمی در مورد واکسن کرونا مطرح می شود که برای جلوگیری از تاثیرگذاری اخبار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا جوان ها از دریافت واکسن کرونا طفره می روند؟

چرا جوان ها از دریافت واکسن کرونا طفره می روند؟