مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:102021-09-19سياسي

ثبت نام 3500 فارسی برای اربعین/1900نفر به عراق اعزام می شوند


معاون هماهنگی و امور زائرین استانداری فارس گفت: بیش از سه هزار و 500 نفر در فارس برای حضور در بزرگترین اجتماع شیعیان جهان از طریق سامانه سما ثبت نام کردند.

- سید علی نقی طبیب لقمانی در گفت وگو با و مقررات سختی که کشور عراق برای پذیرش زوار منعقد کرده بود سهمیه ایران در مراسم اربعین امسال 60 هزار نفر عنوان شده بود که این افراد نیز بایستی به صورت پرواز هوایی به کشور عراق سفر می کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به مقررات وضع شده در راستای برگزاری مراسم اربعین تمامی مرزهای زمینی که میان ایران و عراق بوده امسال بسته خواهد بود و هیچکس نمی تواند از طریق مرز زمینی به کشور عراق سفر کند.

لقمانی اضافه کرد: بیش از 3500 نفر در سطح استان فارس که واجد شرایط برای حضور در کشور عراق بودن از طریق سامانه سم اقدام به ثبت نام کردند گفتنی است بر اساس قوانین که کشور عراق مقرر کرده است افرادی که می خواهند برای مراسم اربعین در کشور عراق حضور داشته باشند بایستی دو دوز واکسن خود را تزریق کرده باشند و 28 روز از تزریق دوز دوم نیز گذشته باشد این در حالی است که بایستی نتیجه آزمایش PCR انان نیز منفی اعلام شود.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: بیش از یک هزار و 110 نفر از کسانی که واجد شرایط حضور در مراسم اربعین بودن از طریق سامانه مذکور انتخاب شده اند و 26 موکب نیز در سطح استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 3500 فارسی برای اربعین/1900نفر به عراق اعزام می شوند

ثبت نام 3500 فارسی برای اربعین/1900نفر به عراق اعزام می شوند