مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-19اقتصادي

معافیت کارفرمایان یزدی از پرداخت حق بیمه


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: شرایط طرح مشوق بیمه ای کارفرمایان استان اعلام شده و برای بهره مندی از این مشوق ها داشتن کد کارگاهی تأمین اجتماعی الزامی است.

- عماد تشکری در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد اظهار داشت: برای بهره مندی از مزایای این طرح، کارفرمایان باید دارای مجوز فعالیت از مراجع رسمی کشور باشند و در سامانه مشوق بیمه ای ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: سامانه مشوق بیمه ای به نشانی https://moshavegh.

mcls.

gov.

ir در راستای حمایت از فارغ التحصیلان و کارفرمایان و توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده و کارآفرینان و فارغ التحصیلان جویای کار در صورت تمایل می توانند برای ثبت نام به این سامانه مراجعه کنند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد افزود: کارفرمایان می توانند نیروی کار جدید مورد نیازشان را بدون محدودیت و به هر میزان از بین فارغ التحصیلان با مدرک کارشناسی به بالا جذب کنند و از این طریق در تحرک بازار کار و کاهش آمار دانش آموختگان بیکار اثرگذار باشند.

وی تصریح کرد: در این طرح نیروهای کار جدید نباید جایگزین نیروهای قبلی کارفرما شوند، بلکه ملاک جدید بودن نیروهای جذب شده و افزایش نیروها نسبت به فهرست بیمه 2 ماه قبل از ثبت نام کارفرما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت کارفرمایان یزدی از پرداخت حق بیمه

معافیت کارفرمایان یزدی از پرداخت حق بیمه