مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-19سياسي

شهردار اصفهان هرچه سریع تر زمینه استحکام و استقرار مدیران را فراهم کند


کلان شهر اصفهان که طی سال های گذشته با چالش های قابل توجهی دست و پنجه نرم می کند برای رفع معضلات و مشکلات موجود نیازمند عزم جهادی و مدیریت شبانه روزی است و ضرورت دارد شهردار اصفهان هرچه سریع تر زمینه استحکام و استقرار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نورصالحی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک روز شعر و ادب فارسی و روز بزرگداشت استاد شهریار، اظهار کرد: امید دارم با نگاه فرهنگی مدیریت شهری زمینه ارتقای هرچه بیشتر جایگاه این شهر بزرگ در سراسر جهان فراهم شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: با پیگیری فراوان اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و همکاری وزارت کشور پس از بیش از 20 روز از انتخاب شهردار اصفهان، حکم علی قاسم زاده به عنوان شهردار این کلان شهر پنج شنبه گذشته از سوی وزیر کشور صادر و عملاً زمینه فعالیت رسمی و استقرار وی فراهم شد.

وی ادامه داد: خوشحال هستیم که با پیگیری فراوان امروز شهر اصفهان در آستانه آغاز فعالیت شهردار جدید خود بر مبنای تفکرات فرهنگی و نگاه ساختارمندانه قرار گرفته و بدون شک دیگر فرصتی برای از دست رفتن وجود نخواهد داشت.

نورصالحی در ادامه مطرح کرد: کلان شهر اصفهان که طی سال های گذشته با چالش های قابل توجهی دست و پنجه نرم می کند برای رفع معضل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اصفهان هرچه سریع تر زمینه استحکام و استقرار مدیران را فراهم کند

شهردار اصفهان هرچه سریع تر زمینه استحکام و استقرار مدیران را فراهم کند