مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 02:452021-09-18سياسي

فرار تبریزی ها از تبریز!


عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه سرمایه گذاری در این شهر در چهار سال گذشته به خواب رفته است، گفت: اگر می خواهیم سرمایه گذار پای کار آید باید زمینه های سرمایه گذاری را فراهم کنیم تا تبریزی ها حداقل از تبریز فرار نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا نوای باغبان در جلسه مشترک اعضای شورای شهر تبریز با نمایندگان مردم تبریز در مجلس  با بیان اینکه حداقل سه ماه یک بار جلسه هماهنگی با نمایندگان تبریز داشته باشیم، اظهار داشت: امروز بزرگترین مشکل تبریز حوزه آب است که باید در آینده به صورت جدی در این زمینه سرمایه گذاری شود.

وی افزود: انتقال آب ارس به تبریز و احیای دریاچه ارومیه از اولویت آب در تبریز و منطقه هستند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت پیشرفت قطار شهری تبریز تصریح کرد: با وجود این که خط 3 مترو تبریز را بودجه گذاری کردیم و خط یک درحال اتمام است و خط 2 حدود 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

باغبان اضافه کرد: خط 3 در سال های گذشته راکد مانده بود که شورا تاکید کرد تبریز از ردیف بودجه ملی در این خصوص نباید محروم شود.

وی با بیان اینکه از نمایندگان تبریز می خواهیم ردیف بودجه خط 3 مترو تبریز را احیا کنند گفت: بیش از 450 میلیارد تومان بدهی از دولت داریم که بیشتر آن در زمینه ارائه پروانه در بافت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار تبریزی ها از تبریز!

فرار تبریزی ها از تبریز!