مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 22:552021-09-18اجتماعي

گره کور ادارات بر پیکر کارآفرینی/ غاز چرانی در واحد پرورش ماهی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، بروکراسی اداری و تداخل و تعارض قوانین موضوعی است که در انجام کارهای اداری می تواند تبدیل به معضلی برای شهروندان شود، حال در این میان اگر موضوع عدم همکاری کارمندان برای رفع خلا ءهای قانونی را در نظر بگیریم این شرایط می تواند خسارت مادی و معنوی زیادی برای اشخاص به دنبال داشته باشد.

حسین حقانیت یک شهروند با اصالت کرمانی در زنجان که ازدواج و تشکیل خانواده وی را در این استان ماندگار کرده، وی به عنوان یک کارآفرین به امید احداث واحد تولید ماهی های زینتی و ایجاد اشتغال برای فرزندان خود و جوانان دیگر قطعه زمینی را در منطقه سایان زنجان خریداری کرده و حالا پس از سال ها به مقصود خود نرسیده و در این سال ها بین ادارات برای دریافت یک سند مثل توپ فوتبال پاسکاری می شود، در این زمینه گفت و گویی با وی داشته و شرح ماجرا را از خود وی جویا شدیم.

فارس: خودتان را معرفی کنید و بفرمایید که چه شد که به فکر ایجاد یک واحد تولیدی افتادید؟ کارآفرین زنجانی: حسین حقانیت هستم که به خاطر نظام جمهوری اسلامی علاقه مند بودم یک کارآفرینی انجام دهم برای همین بعد از بازنشستگی در راه آهن با پاداش خود اقدام به خرید زمین در منطقه سایان زنجان کردم چرا که آن زمان هر دو پسرم بیکار بودند، با بررسی ها متوجه شدیم با ایجاد یک تولیدی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره کور ادارات بر پیکر کارآفرینی/ غاز چرانی در واحد پرورش ماهی!

گره کور ادارات بر پیکر کارآفرینی/ غاز چرانی در واحد پرورش ماهی!