مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 21:052021-09-18اقتصادي

برای تماشای این عکس ها زیر آب بروید


گالری ها و موزه ها همچنان مکان هایی رسمی و پذیرفته تلقی می شوند برای برپایی نمایشگاه های هنری و البته به رسمیت شناختن یک اثر.

هرچند هنر پست مدرن در این سال ها با زیر سوال بردن این رسمیت، - با تاکید بر اینکه هنر دیگر به مکان های مألوف و سنتی نظیر نگارخانه ها، گالری ها و موزه ها محدود نمی شود، سعی در خارج کردن هنر از نفوذ متولیان امور هنری داشته و در این مسیر موفقیت هایی هم در حوزه هنر عمومی و خیابانی رقم خورده است.

با این همه حتی هنرمندانی که در مسیر هنر خیابانی موفقیت های جهانی را به دست آورده اند و آثارشان با قیمت های گزاف خرید و فروش می شود، همچنان خود را از تجربه شیرین برگزاری یک نمایشگاه در گالری ها بی نیاز نمی بینند.

نمونه ای از این هنرمندان، بنکسی ـ گرافر معروف انگلیسی ـ است که در تمام این سال ها تلاش کرده است هویت خود را مخفی نگه دارد و بیشتر آثارش را در خیابان ها و در قالب نقاشی دیواری عرضه کند.

تنها راه اثبات هویت آثار گران قیمت بنکسی، صفحه شخصی اش در فضای مجازی است؛ بر این اساس وقتی اثری جدید با مختصات کارهای این گرافر بر دیوار یکی از شهرهای انگلیس سر درمی آورد همگان منتظر می مانند تا این هنرمند با قرار دادن عکس نقاشی در حساب کاربری اش، مالکیت آن را تایید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تماشای این عکس ها زیر آب بروید

برای تماشای این عکس ها زیر آب بروید