مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 20:052021-09-18اقتصادي

بازار صعودی رمزارزها/جهش سولانا


بیشتر ارزهای دیجیتالی شاهد افزایش قیمت خود بودند.

- بیشتر ارزهای دیجیتالی شاهد افزایش قیمت خود بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سی ان بی سی، با افزایش میزان استفاده از رمزارزها در اقدامات مخرب هکرها و مجرمان اینترنتی، منابع آگاه از بررسی اقدامات ممکن توسط دولت بایدن برای مقابله با مجرمانی خبر داده اند که با حملات باج افزاری از قربانیان خود طلب پرداخت ارزهای دیجیتالی را می کنند.

دولت بایدن امیدوار است جلوی دسترسی مجرمان اینترنتی به درگاه های پرداخت متصل به ارزهای دیجیتالی را بگیرد چرا که این مساله در حال تبدیل شدن به یک تهدید واقعی برای امنیت ملی آمریکا است.

رییس بانک مرکزی اروپا که سابقه طولانی در حمله به رمزارزها دارد، در سخنان جدیدی ارزهای دیجیتالی را مشکوک و پرریسک دانسته و افزوده است نباید آن ها را به عنوان طبقه جدیدی از ارز در نظر گرفت.

کریستین لاگارد با انتقاد از مصرف بالای انرژی برای استخراج رمزارزها گفت: می توان به جای اسکناس، چیزی با کارکرد مشابه را به شکل دیجیتالی داشت اما این کار باید توسط بانک های مرکزی انجام شود.

کره جنوبی که پیشتر اعلام کرده بود از سال آینده معاملات مربوط به ارزهای دیجیتالی را مشمول دریافت مالیات خواهد کرد این کار را به دلیل آماده نبودن زیرساخت ها تا سال 2023 انجام نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار صعودی رمزارزها/جهش سولانا

بازار صعودی رمزارزها/جهش سولانا